Retourneren bij Dutch Home Label

RETOURNEREN

Voldoet het product niet aan je verwachtingen?
Dat is jammer, maar het kan voorkomen dat een product toch anders is dan hoe je het in gedachten had. In dit geval kun je het pakket aan ons retourneren. Om alles voor ons beiden zo duidelijk mogelijk te houden, zijn er wel een paar voorwaarden waaraan je retournering moet voldoen.

Herroepen
Na ontvangst van het pakket door jou, of door een door jou aangewezen derde, dien je binnen de bedenktermijn van 14 dagen aan ons kenbaar te maken dat je je herroept op de overeenkomst. Dit kan door gebruik te maken van het Modelformulier herroeping (PDF), of door dit op een andere ondubbelzinnige wijze aan ons kenbaar te maken. Bijvoorbeeld door contact op te nemen via info@dutchhomelabel.nl of ons telefoonnummer 085 8000 425.

Terugsturen
Voor het terugsturen van je bestelling maak je gebruik van het retourformulier dat is bijgevoegd in het pakket. Of download het document hier (PDF).

  • Terugzending van de producten dient, indien redelijkerwijs mogelijk, te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend. Verpak het product met zorg en maak voor het afsluiten van het pakket bij voorkeur géén gebruik van schilderstape of ducttape, maar maak hiervoor gebruik van transparante tape;
  • Voeg het retourformulier toe aan de verzending;
  • Stuur je zending binnen 14 dagen retour naar onderstaand retouradres;
  • De (verzend)kosten die je maakt om je bestelling te retourneren zijn voor eigen rekening;
  • Na verwerking van je retourzending ontvang je het bedrag (exclusief eventuele retourkosten) binnen 14 dagen na de dag van ontbinding retour.

Dutch Home Label
Afdeling Retourneren
Wattstraat 48
2171 TR Sassenheim

Terugbetaling
Wij maken binnen 14 dagen na ontbinding van je order het geld (exclusief eventuele retourkosten) terug naar je over. De terugbetaling gebeurt altijd middels het zelfde betaalmiddel, als waarmee de order is voldaan. Bijvoorbeeld: een creditcardbetaling wordt dus via uw creditcard verrekend. Indien u gebruikt heeft gemaakt van Achteraf betalen (Afterpay) wordt de openstaande rekening geannuleerd. De terugbetaling is voor u kosteloos

Beschadigd product
Is je product beschadigd of zelfs kapot bij ontvangst? Dat is erg vervelend! Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Als er inderdaad sprake is van een beschadigd product dan herstellen of vervangen wij het product kosteloos. Als het item helaas niet kan worden hersteld of worden vervangen dan wordt de overeenkomst ontbonden. We vragen je dan om het bestelde product te retourneren en storten het aankoopbedrag terug op je rekening.

Bij een beschadigd of kapot product ontvangen wij via de e-mail info@dutchhomelabel.nl van jou graag het volgende:

  • Een foto van de verpakking met daarin het product duidelijk zichtbaar, zodat wij goed kunnen zien hoe het product was verpakt;
  • Een foto van het volledige product;
  • Een close-up foto van het gebroken of beschadigde gedeelte van het product;
  • Een foto van het verzendetiket.