Garantie- en Klachtenregeling
Gaat het product kapot of is het al beschadigd bij ontvangst? Dat is erg vervelend! Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Als er inderdaad sprake is van een beschadigd product binnen de garantietermijn, dan herstellen of vervangen wij het product kosteloos. Als het item helaas niet kan worden hersteld of worden vervangen dan wordt de overeenkomst ontbonden. We vragen je dan om het bestelde product te retourneren en storten het aankoopbedrag terug op je rekening.
Bij een beschadigd of kapot product ontvangen wij via de e-mail info@dutchhomelabel.nl van jou graag het volgende:
- Een foto van de verpakking met daarin het product duidelijk zichtbaar, zodat wij goed kunnen zien hoe het product was verpakt;
- Een foto van het volledige product;
- Een close-up foto van het gebroken of beschadigde gedeelte van het product;
- Een foto van het verzendetiket.
We doen uiteraard altijd ons uiterste best, maar soms worden er fouten gemaakt. Dan kan het gebeuren dat je niet tevreden bent, over het product, over de levering of over andere zaken.
We raden je aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dutchhomelabel.nl. Wij zullen dan zo snel mogelijk samen met jou een oplossing zoeken voor jouw probleem.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).