Veelgestelde vragen

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op en wij helpen je graag verder.

Voorraad/assortiment

In Sassenheim hebben wij een kleine showroom. Echter staan hier lang niet alle producten die wij in het assortiment hebben. U kunt contact met ons opnemen om na te gaan of wij het product hebben staan. Mocht dit niet het geval zijn kunnen we samen vast tot een passende oplossing komen.

Bij de producten die wij op het moment niet in voorraad hebben is dit aangegeven doormiddel van een grijze balk met de tekst: “Helaas niet op voorraad”. U kunt altijd contact met ons opnemen om na te vragen wanneer het product weer op voorraad komt.

Hiervoor kunt u contact met ons opnemen. Wanneer mogelijk kunnen wij u een geschatte periode geven wanneer het product weer op voorraad is. U kunt contact met ons opnemen door te bellen of het contact formulier in te vullen op de website.

Bestellen

  • Nadat u een product heeft gevonden dat u zou willen aanschaffen, voegt u dit toe aan uw winkelmandje. Dit doet u door op de groene knop te klikken.
  • Vervolgens kunt u kiezen of u verder wilt winkelen of dat u over wilt gaan tot betaling.
  • In het afrekenproces vult u de benodigde gegevens in en selecteert u de gewenste betaalmethode.
  • Nadat u de betaling heeft voltooid gaan wij aan de slag met uw order.
  • Zodra wij uw order hebben verwerkt ontvangt u van ons een bevestigingsmail met daarin alles nog een keer op een rijtje.
  • Tot slot verzenden wij uw bestelling waarna deze na maximaal 2 werkdagen bij u wordt bezorgd.

Nadat u uw bestelling heeft gedaan gaat alles vanzelf. U krijgt van ons een bevestigingsmail met daarin alles nog een keer op een rijtje. Vervolgens verwerken en verzenden wij uw bestelling waarna deze na maximaal 2 werkdagen bij u wordt bezorgd.

Wanneer er voor het betaalproces iets mis is gegaan dan kunt het beste uw internetbrowser afsluiten en het product opnieuw proberen te bestellen. Is er tijdens het betaalproces iets misgegaan zie dan: “Mijn betaling is vastgelopen”. Is hierna bestellen nog niet mogelijk, neem dan contact met ons op.

Natuurlijk kan dat. Wanneer u contact met ons opneemt, kunnen wij u een kopie van de factuur sturen. Zorg ervoor dat u de volgende gegevens paraat heeft:

  • Naam
  • Verzendadres
  • Ordernummer (terug te vinden in de bevestigingsmail)

Goed nieuws, bij een bestelling boven de €50,- betaalt u helemaal geen verzendkosten. Heeft u een bedrag onder de €50,-? Dan zijn de verzendkosten €4,95.

Dit is mogelijk. Echter moet u zo snel mogelijk na het voltooien van de bestelling handelen. U dient persoonlijk contact met ons op te nemen. Hierdoor is het voor ons mogelijk om direct in te grijpen en de wijziging of annulering door te voeren voordat het pakket is verstuurd.

Betalen

Bij Dutch Home Label kunt u kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden: AfterPay, iDEAL, PayPal, Creditcard, Bancontact/ Mister Cash, overboeking en Belfius Direct Net. U kunt op ieder mogelijke manier veilig bij ons betalen via uw eigen bank.

Wij adviseren u de betaalpagina af te sluiten en bij uw bank te controleren of de betaling is gelukt. Neem vervolgens contact met ons op om te controleren of de order door is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn kunt u uw bestelling opnieuw doen.

AfterPay voert voor Dutchhomelabel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Welke betaalmogelijkheid u ook kiest bij Dutch Home Label, alle betaalmogelijkheden zijn veilig en versleuteld. U hoeft dus niet bang te zijn dat iemand bij uw betaalgegevens kan komen.

Bezorging

Uw pakket wordt bezorgd door DPD of Post NL. In beide gevallen krijgt u van ons een Track & Trace code opgestuurd waarmee u het pakketje kan volgen.

Het kan ook voor komen dat uw pakket te groot is voor de pakketdienst. In dit geval gaat de zending via vrachttransport. Dit transport wordt georganiseerd door G. Snel. Mocht uw pakket via vrachttransport worden bezorgd zullen wij contact met u opnemen om een afspraak te maken voor een geschikt bezorg moment.

Dat kan zeker! Nadat wij uw bestelling hebben verwerkt krijgt u van ons een mail met een Track & Trace code. Op deze manier kunt u uw pakketje tot aan de voordeur volgen.

In dit geval wordt uw pakket meestal bij de buren afgeleverd. Mocht ook dit niet het geval zijn dan is uw pakketje of mee terug genomen en probeert de bezorger het morgen nog een keer bij u af te leven, of de bezorger heeft het pakket afgegeven bij een ophaalpunt. In al de bovenstaande gevallen geeft de Track & Trace aan waar u pakketje is.

Wij kunnen pakketten via de website laten bezorgen in Nederland, België en Duitsland. U kunt contact met ons opnemen voor bezorging in andere landen.

Dat is vervelend. U kunt ten eerst met de Track & Trace code zelf nagaan waar uw bestelling is. Mocht u er dan nog niet uitkomen dan kunt u altijd contact met ons op nemen.

Verzending

U kunt er altijd vanuit gaan dat u uw bestelling binnen 2 werkdagen ontvangt. Mocht dit te laat zijn kunt u ons hierover bellen. Wellicht is er iets mogelijk om dit proces te versnellen.

Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat u uw bestelling binnen 2 werkdagen heeft ontvangen. Mocht er onverwachts toch wat mis gaan, neem dan contact met ons op en wij proberen het direct voor u op te lossen.

Dit is helaas niet mogelijk. Wij adviseren u dan ook om twee aparte bestellingen te doen. Op deze manier weet u zeker dat de pakketjes op de juiste adressen aankomen.

Dat is niet helemaal zoals het hoort. Heeft u een Hotmail of Live e-mailadres, dan kan het zomaar zijn dat de mail onbedoeld in de map ‘ongewenst’ is binnengekomen.  Mocht dit niet de oorzaak zijn, dan kunt u contact met ons opnemen en dan zoeken wij voor u uit wat er is misgegaan.

Retouren

Niet tevreden over uw aankoop? U kunt uw pakketje terugsturen doormiddel van het bijgevoegde retourformulier. Ook kunt u het retourformulier hier downloaden. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Heeft u nog meer vragen over retourneren, bekijk dan onze pagina over retourneren.

Wanneer uw product beschadigd is, of er is iets mis gegaan tijdens de productie van uw product, vragen wij u contact met ons op te nemen. Wanneer mogelijk vragen wij u foto’s te nemen van het beschadigde product en deze naar ons te mailen. Vervolgens krijgt u van ons een retourlabel opgestuurd waar u het product kosteloos retour mee kunt sturen. Dit formulier ontvangt u per e-mail en kunt u op de retourdoos plakken. Tot slot dient u het pakket in bij het een Post NL punt.

Wanneer u uw product heeft geretourneerd en wij dit hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat de aankoopwaarde van het geretourneerde product binnen 14 dagen op uw rekening wordt gestort

Overige

Onder aan de nieuwsbrief staat een linkje met “uitschrijven”. Wanneer u hierop klikt en de stappen volgt bent u uitgeschreven voor de nieuwsbrief.